03 juli 2007

TISDAGSTEMA - RENT

Jaha, idag var det ett SVÅRT tema - nämligen RENT!

Tack och lov fick man välja:

Vad har ni som är rent? Eller som borde vara rent?

Jag valde alternativ nummer två - det första var fullkomligt omöjligt...



Här är mitt bidrag!

image113

Hela HUSET borde städas ORDENTLIGT men innan DET är möjligt borde
jag RENSA UT eftersom det finns MILJONTALS saker som bara ligger och
tar plats i onödan - det ÄR ingen ide´att spara allt - man använder ju det
aldrig ÄNDÅ!  BILEN borde tvättas och vaxas för att inte tala om att städas
inuti OCH underredsbehandlas. Det lilla fönstret är TVÄTTSTUGANs fönster
- det som finns där inne borde helt klart också bli rent (men tro det eller ej
- jag har nu skärpt mig och börjat ta tag i eländet!).

Jepp, det var mitt lilla bidrag - bidraget som fick mig att inse att jag snart
borde ta ett par veckors bloggpaus och börja reda ut mitt kaotiska liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar