11 juli 2007

IQ TEST

HEMSKA SAKER!

Jag gjorde nyss ett IQ-test som finns på Illustrerad Vetenskaps hemsida - du hittar det HÄR.

Ids inte säga vad jag fick för resultat - tydligen räknas jag iallafall som ÖVERNORMAL (precis som om det skulle vara något att vara stolt över då...suck).

MEN

Nu är jag ordentligt uppskärrad!

Där finns bland annat ett deltest där man testas på närminnet och jag upptäckte då att det inte alls går hem hos mig! Siffror visas i en följd och sedan ska man skriva in dem i samma följd som de visades...

DET FUNKADE INTE!

Jag mindes inte ens den enklaste kombinationen!

Totalt borta!

Hur kan man glömma en kombination av FYRA siffror som man sett på skärmen för ett fåtal sekunder sedan?

HUR????

Det BORDE ju vara totalt OMÖJLIGT!

Det är något FEL på mig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar