15 maj 2011

40 års present!


Ifall ni sitter där ute och funderar vad ni ska köpa till mig i 40-årspresent...


Ska jag hjälpa er lite på traven:

Kolla inlägget från 03.10.2010 - stället är fortfarande till salu!































Försökte hitta det idag när vi körde hem från mammas (typ världens idé - "vi kör via Jeppo på skoj") men lyckades inte riktigt - vet ni hur stort Jeppo är? När jag äntligen råkade på en "Nykarleby-skylt" hade jag redan misströstat ett antal gånger, målat upp miljoner tänkbara scener där bensinen tog slut och hur vi skulle hittas först 2020 - tre kruttorra mumier i en halvt bortrostad Ka...

Var var jag nu igen?

JO

HÄR vill jag bo! :)

Hääppi böööörtdej tooo miiii,
Hääppi böööörtdej tooo miiii!

1 kommentar:

  1. Och jag som bara tänkt skicka en blombukett .... :))))

    SvaraRadera