31 juli 2007

JAG ÄR SUR!

Det ÖSREGNAR där ute. DVD-spelaren har fått SPUNK och funkar inte mer. TV´n lämnade jag in på reparation för EVIGHETER sedan- DÅ påstod de att den skulle vara klar inom en vecka men när jag ringde NU  - FYRA veckor EFTER den vecka den skulle vara klar så fick jag svaret att den INTE var fixad - karln som har hand om DET är på semester - jag skulle ringa NÄSTA #%&#¤* vecka istället och kolla läget.

DESSUTOM funkar ju inte den där #%&#¤* toan HELLER - hade man haft grannar hade man kunnat använda deras toa men det går ju NATURLIGTVIS inte för deras hus har ju BRUNNIT NER! 

Hunden lapade i sig en wokpanna med matolja igårkväll efter att jag FÖRSTÅS misslyckades med att göra vårrullar och lämnade sk*tet på spisen när jag blev förbannad - RESULTAT : nerspydd heltäckningsmatta i hallen.  

Någon idiot skickar sms halv tre på natten så att man vaknar och inte kan somna om och väckning var man tvungen att sätta till klockan nio eftersom dottern skulle och rida tio - FEM MINUTER i tio ringer de och avbokar hela ridningen. Varför? Jo, för att det ÖSREGNAR där ute! 

Jag är SUR! 

Detta inläggs förord: FÖRALLMÄNLIGA
Göra något mer allmänt. Just nu anser jag att de borde förallmänliga rullande toaletter - att människor i kris skulle kunna ringa ett telefonnummer och få en toalett placerad ute på gården inom ett ögonblick! JÄ*LA TOA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar