12 juli 2007

FALSK PRESENTATION

Hittade en rolig sak hos Carola som jag ville testa:

Falsk presentation av mig själv:

Jag heter Barbro Suominen, jag bor i Åbo och är 25 år gammal (hehe).
Jag jobbar med att sälja och installera värmesystem - mina intressen är all typ av sport och att tvätta . Jag har 3 barn, mångfärgat randigt hår och blåa ögon. Jag älskar att lyssna på riktigt riktigt RÅ hårdrock och min favoritartist är Giuseppe Verdi.


Gör så här:
Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne.
Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av din mamma.
Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som percingar (örhängen räknas).
Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet är den vars låt du senast lyssnade på.

Kul - gör den gärna du också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar