11 juli 2007

FILMTIPS - APOCALYPTO

För tillfället är jag STÖRD - alltså...lite mer än vanligt då...

FÖR

Idag förde jag grejer till loppis och väl där upptäckte jag att jag gjort en STOR miss!

Bland annat skulle en digibox, ett minneskort och ett wlan-kort (för trådlöst nätverk) säljas. Digiboxen fick flyga och fara eftersom jag har duktigt i nerverna på allt som har med VIASAT att göra - mycket känsligt ämne - bör icke tas upp i onödan. Minneskortet köpte jag till kameran men det passade ju NATURLIGTVIS inte och wlankort har jag fortfarande några kvar hemma så...

MEN

Jag hann inte ens packa upp de här grejerna och sätta dem på hyllan innan någon roffade åt sig dem och köpte dem. POFF så hade jag pengarna i handen!

Vad betyder det?

JO - att jag sålde dem ALLDELES FÖR BILLIGT! Jag kunde ha fått betydligt mer!

DET STÖR MIG!

FAST

Egentligen startade jag ju datorn för att jag ville ge er ett filmtips!

Har just sett klart filmen APOCALYPTO - läs mer om den här. - riktigt BRA film! Inget pusselipusssnutteputtegull och lite väl rå i vissa scener men helt klart sevärd!

Nu kommer det en film på tv´n som jag tänker se - Den vilda jakten på juvelen - gammal rolig sak...
 


Härmed önskar jag er en riktig trevlig fortsättning på kvällen och en god natt med många söta drömmar! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar