17 maj 2007

MIN DRÖMBIL - VOLVO S60!

Nu har jag OTALIGA gånger fått läsa om hur Internet fått folks drömmar att gå i uppfyllelse.

HUR

Ensamma deprimerade människor söker efter en livskamrat i många, många år men inte lyckas förrän de tar nätet till hjälp. Nätet hjälper dem att hitta sitt livs kärlek och sedan lever de lyckliga i alla sina dagar...

HUR

Människor, som bara på skoj skriver sina bloggar, plötsligt blir upptäckta av någon höjdare någonstans och blir erbjudna ett drömjobb med superduper lön...

HUR

Stackars enfaldiga människor som inte ens har en aning om att det faktiskt finns en kaffesort med namn Zoega hastigt och lustigt får veta vad de gått miste om OCH tack vare sin blogg får kaffet hemskickat till sig på posten...

Internet och bloggar ger alltså människor möjligheten att få sina drömmar uppfyllda!

Jag känner ingen större längtan efter en LIVSKAMRAT och än så länge klarar jag mig utan mitt DRÖMJOBB - KAFFET kommer på posten (Camilla - tack ännu en gång för tipset)...



JAG ÖNSKAR MIG ISTÄLLET EN VOLVO S60!


DET är min DRÖMBIL - DEN skulle passa mig PERFEKT!

Jag har ingen STÖRRE skillnad när det gäller motor men en T-modell skulle inte sitta så illa medans en T5 vore PERFEKT. Färgval är inte SÅ viktigt men en SVART skulle förmodligen passa min personlighet bäst även om en mayagul eller silverfärgad säkert går lika bra!

JEPP!

DET önskar jag mig!

image47 image48 image49

Jag undrar hur länge det tar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar