06 maj 2007

DAGENS ELOGE

Dagen eloge går till ALLA er ANDRA som har JÄTTEFINA bloggar!

HUR gör ni?

Som ni ser har det ändrat LITE här på min. Jag har under kvällen suttit i "ett par"  timmar och suckat, stönat och svurit VE och FÖRBANNELSE över alla tekniska finesser som verkar finnas. När jag fått EN sak att bli som jag vill ha den så tycks allt annat gå åt skogen.

Nu har jag ändrat i stort sett allt och det går inte att ändra tillbaka för då försvinner ju ALLT! Back to nature-designen som jag hade från första början!

Så plötsligt är det är inte bara i sovrummet jag kör med diarre´-brun färgsättning mera - bloggen fick sig en släng också!

Nåja, ärligt talat orkar jag inte pyssla med det här mer - nu har jag TAPPAT LUSTEN för "design" en liten tid framöver så ni får helt enkelt försöka stå ut! :(

Önskar er en riktigt god natt och en härlig morgon - jag tänker sova LÄNGE! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar