24 maj 2007

FOTODAGS

Eftersom jag länge sagt att jag ska sätta ut nya bilder på kattungarna men inte
fått det gjort tar jag mig NU i kragen och sätter igång!

När jag ändå höll på blev det lite fler...

Här nedanför ser ni först småkissorna. Första bilden är en hona och en hane.
För tillfället går de under namnen "Pip" och BigBautaFrassen" - BigBautaFrassen
vägrade sitta stilla så därför ser ni bara rumpan.

Andra bilden visar "Carmen" och "Pip" medans tredje och fjärde upptas av
"Nalle" eller "Teddy" eller "Fjutt" (som jag kallar honom).



Nu kommer vi till STORA kissorna. Först ser ni "Lillan" som är mamma till
småkissorna (hon är tre år), sen kommer "Lilla My" (fyra år) och sedan "Caesar"
eller "Luddface" som han hette från början (ett år).

Caesar gillar alla sorters skålar och byttor - igår hade han passat på att kissa i
hundens matskål...han var förmodligen SUR över något!



NU är det dags för de andra djuren i vår familj - vi har ju även en hund som
heter "Luna" och två kaniner som går under namnet "Biomon" och "Picachu".
Som ni ser har Luna en BOLL hon gillar VÄLDIGT mycket och KOLLA vad SÖT
hon var när hon var liten (tredje bilden).



Ute håller det på att bli VÄLDIGT grönt - Annelie har krig med sina maskrosor
medans jag gett upp - de får ta över bäst de vill eftersom jag tycker de är så
vackra OCH är behändiga att riva till kaninerna. Första bilden visar deras makt-
övertag av vår bakgård. Jag TROR det börjar bli dags för gräsklippning!

De följande två bilderna visar utsikten från gården så som den ser ut just nu.

Den sista bilden i raden har jag petat in som ett bevis på att jag faktiskt HAR
samlat på Lomonosov! :)



När vi ändå är inne på ämnet BEVIS så tänkte jag att jag sätter in bilder på köksön
jag tömde köket för OCH bild på nya matrummet. Vardagsrummet ids jag inte
fotografera innan jag får det någotsånär som jag vill ha det! :)

OCH

Så avslutar jag med ännu ett fotografi av JÄTTEFINA Luna...




Det var det - nu önskar jag er alla en RIKTIGT fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar