21 maj 2007

HEMMA IGEN

KORT SAMMANFATTNING: 

POSITIVT:
Tre dagar i stuga precis vid havet - endast ett fåtal meter till vattenbrynet, trevligt sällskap, storm, eld i öppna spisen, bad i vedeldad bastu och badtunna, massor av heminredningstidningar och Kalle Anka, tillräckligt lager av GODIS, spel, släktbesök, examensfest, jättegod mat... 


NEGATIVT:

Inte kunna sova för man vaknar av minsta lilla ljud - när man en gång somnat går man i sömnen och jagar de inkräktare man är HELT säker på att finns i stugan tills man vaknar - SKÄMS - lägger sig igen - inte kan somna om.

Vad är det MED mig? 

Varför kan jag inte sova BORTA mera? Så fort jag kom hem, lade mig i MIN EGEN säng så kom sömnen DIREKT!  

Ålderdomstecken? 

Tydligen var det inte heller SÅ smart att bada i tunnan OCH i havet under värsta stormen - nu har sonen feber och ont i både hals och öron så det blir inget bloggande idag.  

MEN 

Trevligt hade vi och det hoppas jag att er dag också blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar