22 maj 2007

AVBLÅST STORMVARNING

JAHA?

Det verkar det som om min depressiva period REDAN håller på att gå om så jag får fortsätta spy galla någon annan dag istället! :(


Just nu är jag istället GLAD över:

  • ATT jag har så underbara barn som jag har!
  • ATT det är mysigt mulet ute - regn gör ju att allt blir så mycket grönare!
  • ATT kattungarna börjar bli URGULLIGA (ska ta foton imorgon...)
  • ATT jag är äckligt mätt i magen efter en vrakmiddag bestående av grillad kyckling, potatissallad, fetaostsallad och champinjoner.
  • ATT magen är rund som en boll (nja nästan iallafall) och jag inte BRYR mig! ;)
  • ATT jag fortfarande har kvar ett OTROLIGT stort lager TOBLERONE!!!! Nami!
  • ATT jag per telefon har pratat med min mamma, pappa OCH ena lillabror på en och samma dag!
  • ATT jag slapp göra pastasalladen till skolans vårfest imorgon! PUH!
  • ATT det snart är sommarlov...YES!
  • ATT jag snart ska på mitt livs första riktigt stora konsert! Snart 36 år och aldrig varit på en konsert? Det ni!
  • ATT jag ÄNTLIGEN tror mig veta hur mitt vardagsrum ska se ut.
  • ATT min pappa börjat blogga (jag ger inte ut adressen förrän han sagt att jag får göra det).
  • ATT min pappa tog kontakt med Nestle - gav dem adressen till mitt Zoega-inlägg och att de nu faktiskt ska skicka kaffeprover hem till mig! WOW!
  • ATT det finns så MYCKET att vara glad för EGENTLIGEN!

UNDERBAR DAG- varför hänga upp sig på negativa saker när det finns så mycket positivt som överväger?

Önskar er alla en riktigt skön kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar