06 maj 2007

DAGENS PROGRAM

"Det är söööööööndagmorgon och allt känns så fiiiint..."

Börjar man dagen med att sjunga så känns allt mycket lättare.  

SÄGS DET!  

Ute är det JÄTTEFINT - solen skiner och termometern visar 11.2 grader - jag har just insett att IDAG kan jag inte sitta inne hela dagen - det är inte MÖJLIGT!  

För det första måste jag ta mig i kragen och minska lite på tvättberget - eftersom det blåser ute borde tvätten torka ganska snabbt bara jag får den UPPHÄNGD och det KAN hända att jag faktiskt FÅR den upphängd bara jag kör fram bilen till källardörren och tvättar den.  

Jag måste alltså tvätta bilen.  

Dessutom är jag tvungen att kolla om mina däck hålls kvar när jag kör (vilket jag befarar att de INTE gör eftersom jag bytte däcken själv) och detta får jag testat samtidigt som jag åker och hämtar panel.  

DET är dagens program - tvätta kläder, tvätta bil, testa däck och hämta panel. 

Vad ska ni göra idag?  / Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar