23 maj 2007

JAG ENLIGT...

Nu har jag snott en lista av Åsa.S för jag tyckte den var rolig!

Enligt polisen - Hon som konstigt nog ALDRIG har koll på när bilen borde besiktas eller när däcken borde bytas och dessutom har väldigt svårt med att låta telefonen vara ifred när hon kör....
Enligt World Class - De har aldrig ens HÖRT talas om mig!
Enligt en vän - En sån där som man kan vara osocial tillsammans med utan att det känns obehagligt.
Enligt AF - Jopelfia med MÅNGA ideer.
Enligt CSN - utlänning.
Enligt banken - MYCKET bra kund!.
Enligt mamma - kvicktänkt och helt klart lesbisk i hemlighet (för att jag inte vill ha nån karl då).
Enligt mig själv - mamma, dotter, inte riktigt som alla andra...
Enligt tvättstugetanten - det är nog jag själv och då blir svaret - HOPPLÖS!
Enligt dansgolvet - ett störande moment som INTE saknas.
Enligt mina barn - världens bästa mamma men lite knäpp???
Enligt grannen - hon som mest sitter på trappan med kaffe i ena handen, en cigarett i andra och glor när DE jobbar!
Enligt min man - Vilken man? Jag kan ta min ex - då är jag en hemsk, känslokall och osympatisk ragata :)
Enligt Telia - de vet inte heller att jag existerar.
Enligt hyresvärden - Det är väl banken och där är jag ju en mycket bra kund ;)
Enligt katterna i huset - hon som ska städa kattsandlådan efter varje besök annars görs behoven någon annanstans!
Enligt obekräftad källa - en mycket trevlig människa :D

Vilka är NI?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar