10 maj 2007

MEREDITH OCH DEREK

Igårkväll var det inte onsdagkväll - det var Greys Anatomy-kväll! 

Ifall någon råkat missa det är jag hängiven fan av serien - missar jag ett avsnitt en onsdag är det snudd på katastrof - livet är förstört.  


Å det är det nästan nu också!

 

Här har jag i EVIGHETER gått och LÄNGTAT efter att Meredith och Derek skulle få ihop det igen och nu när det äntligen händer något så blir jag ARG!

 

Jag menar, de har haft både tid och möjlighet tidigare att hitta på nåt men NU när HON börjar ha ihop det med tråkiga veterinären och HAN försöker få det att funka med frun - ja DÅ jäklar smyger de iväg och PARAR SIG med varandra!

 

Jag BORDE vara glad men jag tycker verkligen att de kunnat sköta det snyggare! Nu blev det ju sjaskigt - en snabbis som bara ger alla en massa elände i slutändan!

 

Å sen då, till på köpet, så tar serien PAUS!

 

Vad ska jag NU göra på onsdagkvällarna?

 

SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar