29 maj 2007

FY APA VILKEN VÄRME

Jag MÅSTE bara få gnälla lite...

 

FY APA VILKEN VÄRME!

 

Det är 29 grader ute medans termometern inne stannat på 26.6 och jag är fan och hans mormor för SNÅL för att sätta igång någon luftkonditionering redan i MAJ!


DESSUTOM 

Det finns ju ingen luft - jag kan inte andas! Jag VET att jag igår hyllade den kvavhet som kommer före åska men det var IGÅR - IDAG är det en annan sak!  Idag LIDER jag! 

Vad beror egentligen den här kvavheten på? Är man SÄKER på att det har med lufttryck att göra? Alltså RIKTIGT säker? Kan det inte helt enkelt vara så att blommorna och alla andra växter får huvudvärk före åska, tappar nerverna och bara bestämmer sig för att sluta producera syre?

VA? 

Å TROR ni det finns något moln på himlen då? NÅGOT som skulle påvisa att det faktiskt ÄR åska på väg?  

NÅNEJ!  

Nu får jag LIDA för det jag skrev igår!
Jag visste ju att jag skulle få tillbaka förr eller senare men vad tog det?
EN DAG! 

Det är ju inte ens juni och redan så här - jag bävar för sommaren! 

FY APA VILKEN VÄRME!  :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar