19 juni 2007

TISDAGSTEMA - RÖD

YES - för EN gångs skull kom jag ihåg att det faktiskt är TISDAG idag och eftersom tisdag betyder "Tisdagstema" så blir det just det idag!

EH?

Det blev lite råddigt men IALLAFALL så - IDAG är jag MED! :)

Dagens tema är: RÖD!

Detta är min bild:

image84

(Dottern har norpat kameran så det fick bli en nödlösning med telefonen istället!)

RÖD!

Absolut första röda jag såg var mitt jättefina metallicröda TANGENTBORD. Steg upp och såg då RÖDVINSFLASKORNA - har ju en hel del av dem eftersom jag tänkt samla. Därefter fick jag syn på en röd bok i bokhyllan - det vill säga BIBELN. För att skapa symmetri togs ytterligare en röd bok från hyllan - nämligen PENISBOKEN!

Om jag hade haft jordgubbar hade de helt klart fotograferats men...det hade jag ju inte...så det fick bli ÄPPLEN och TOMATER istället. Avslutningsvis lades även den roliga burken med HÅRGREJSEMOJS med i samlingen!

Jag har även en röd dammsugare men den fick inte plats bland det här andra så den får bara vara med i texten....den skulle annars ha passat bra i sammanhanget eftersom den inte bara är RÖD - den får mig att SE RÖTT också!

Det var det - gissa om jag är STOLT!

Nu kan jag med gott samvete ta "Tisdagstema-logon" och sätta in den på min sida!

Önskar er alla en riktigt fin dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar