11 juni 2007

NERVERNA!

Jag har DUKTIGT i nerverna! 

Är HELT 100 på att det har med värmen att göra! 

Har kollat på nätet för att se statistik över brott - ökar de under de varma månader eller är det bara som jag har för mig? Hittar inget matnyttigt - tydligen görs det ingen skild statistik över sommar-, och vintertid. 

För att koppla bort studier (gud vad jag HATAR alla typer av serverfunktioner och datasäkerhetsstrategier just nu) har jag roat mig med att göra en massa tester på nätet en stund. 

T.ex. 

HUR MINDFUL ÄR DU?
Den här testen finns på Taras hemsida. Fråga mig inte vad "mindful" är för jag har ingen aning MEN tydligen är det något bra eftersom jag blev gratulerad för mina svar? 

Grattis! Du är redan mindful! Du är förmodligen en livsbejakare som lever fullt ut och kan ta dagen som den kommer. Du har lärt dig hantera motgångarna i ditt liv och uppnått ett större lugn i din vardag. Väl medveten om dina upplevelser och din omvärld har du lärt dig att iaktta och uppleva dina tankar, känslor och reaktioner. Du lever nästan helt efter mottot: Ingen idé att gräva ner mig i sådant som jag inte kan påverka! Du är säkert duktig på att nå dina mål och behålla kontrollen i ditt liv.
 
På skoj fortsatte jag med... 

KVINNLIGHETSTEST 
Carolangel hade en länk till ett test där man kan kolla hur mycket kvinna man är och jag fick 199 (vilket tydligen är betydligt mindre än vad de flesta andra får men det gör inget - jag är nöjd ändå). 

Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.

SEDAN

Upptäckte jag att det faktiskt fanns en MANLIGHETSTEST också och den (här) måste jag ju NATURLIGTVIS också testa! Där fick jag 102 poäng och kommentaren:

Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man.

UPS!

Så hittade jag ett:

STRESSTEST 
Netdoktor har de ett test där man kan se om man stressar för mycket. Efter att jag svarat på de tre första frågorna insåg jag vart det barkade och iddes inte göra resten - visste ju redan vad svaret skulle bli.  

Jag blir så ARG - varför ska man sitta, i värsta hettan, I FU**ING JUNI och bygga upp ett FU**ING nätverk bestående av fem olika onödiga servrar och tillhörande arbetsstationer när man kunde ha SOMMARLOV????

Jag vill ha sommarlov! :(

Jag VILL ha det NU och inte nästa lördag - NU!

Imorgonbitti ska jag fortsätta med pluggandet (SUCK) och på eftermiddagen åker vi till Helsingfors på Genesis-konsert så under morgondagen skriver jag nog inget heller...därför önskar jag er nu en riktigt fin fortsättning på söndagen och en härlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar