18 juni 2007

SOMMARLOV!

Å så gissar vi tre gånger vem som har sommarlov!

VEM kan det vara?

JAAAAAAAG!!!!!

FAST

Även om jag nu haft det i exakt 28 timmar och 15 minuter kan jag ännu inte slappna av - dagen har till exempel gått åt till att sortera ALLA papper jag hittat och därefter plocka in dem i mappar enligt datum.

LITE störd alltså!

Förhoppningsvis fattar jag snart att koppla av och NJUTA av min lediga sommar!

Från det ena till det sjuttiosjätte:

Jag har sjuk humor - den växlar från smått halvtorr till VERKLIGT rå beroende på humöret.

Två karlar som verkligen roar mig med sina teckningar är Wulff och Morgenthaler.
Deras hemsida hittar ni på www.wulffmorgenthaler.com.

Tre av mina favoriter:

image80


image82

image83

Önskar er en riktigt fin måndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar