05 juni 2007

JAG BORDE...

Jag BORDE bland annat:

- Skriva ett vettigt inlägg på bloggen (det är ju aldrig försent för att bättra sig)
- Städa (duktigt mycket hundhår överallt för tillfället)
- Plugga (har viktiga tenter följande två lördagar)
- Organisera tvätthögen (som aldrig tycks minska)
- Planera mitt spa (som jag SKA HA i källaren)
- Sätta upp myggnät (i de fönster jag inte fick gjorda igår)

MEN

Det finns så mycket jag BORDE göra att jag inte ens orkar börja!

Därför tänker jag istället ta en bra bok i handen och gå ut och lägga mig i solen - strunta i allt och bara njuta! Solen är ganska effektiv för tillfället - var ute någon timme i förrgår och blev brun DIREKT- fint (men farligt - jag vet)!

Ikväll ska vi på bio - Pirates of the Caribbean 3! 

Då får jag se min favorit igen - andra kanske dreglar över Depp och Bloom - jag däremot blev oerhört förtjust i:

Davy Jones
.

KINKY!

Iallafall - hoppas ni också har jättefint väder och får njuta av dagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar