20 juni 2007

ÅTERVINNING?

I flera år har jag funderat på om jag ska skaffa mig en tatuering eller inte?


Problemet är inte om jag vill ha en eller ej utan vilket MOTIV jag isåfall ska ha!

Eftersom jag inte vill ha en tatuering som ALLA ANDRA har så har mitt favoritmotiv tidigare varit en DRONT. Jag är helt 100 på att det är ganska få som går med en dront intatuerad på kroppen.

image89

MEN

Vill jag ha en dront eller inte?

Vill jag kanske ha något annat?

Isåfall vad?


FAST

NU VET JAG!

Jag börjar bli gammal - DET stör inte mig ett dugg - jag har hela tiden velat vara äldre än vad jag egentligen är OCH eftersom jag hört att kvinnans liv börjar vid 40 så har jag VÄNTAT på det...


MEN


Jag gillar inte det här FÖRFALLET som kommer tillsammans med de här åren!

Som till exempel det här med att man inte längre är fräsch som en nyponros när man vaknar på morgonen? Vad hände med det?

Vart tog de rosiga kinderna och glittrande ögonen vägen?

NU när man vaknar verkar det som om ansiktet genomgått en genetisk förändring under natten - all överlopps vätska i kroppen som TIDIGARE bara försvann ut i tomma intet har istället börjat lagras under ögonen! Varifrån kommer annars de där gigantiska påsarna?

OCH

Upp i vikt går man ju också utan att man behöver anstränga sig ETT DUGG! Nuförtiden suger kroppen tydligen åt sig näring ur simpla saker som VATTEN och LUFT!

Att gå upp i vikt stör mig inte heller men varför kan det extra inte sätta sig där jag VILL att det ska vara? Ju större jag blir - desto mindre tycks ju brösten bli? HALLÅ! Borde inte de OCKSÅ bli större när allt annat växer?

NEJ

Jag gillar inte det här förfallet!

Jag borde återvinnas!



Tatueringsmotivet får därför bli en ÅTERVINNINGSSYMBOL!



image90


Önskar er en fullkomligt UNDERBAR dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar