19 september 2007

OPERABILJETTER

Kommer ni ihåg att jag blev HÄNFÖRD över att det ordnades singelkväll på operan?


MEN


Att jag blev deppad över att det inte fanns biljetter kvar?


NÅ!


Jag vet att det låter otroligt - att ni förmodligen inte kommer att tro mig - jag trodde ärligt talat inte på det själv förrän brevet damp ner i postlådan idag och DÄRFÖR har jag inte sagt nåt...


MEN


Jag har FÅTT två biljetter till fredagens föreställning.


JAPP!


Kolla här:


image192

Nu skulle jag gärna skriva en lång radiramsa över hur glad jag är osv men faktum är att jag mår alldeles för illa för det - tydligen var min flunssa någon seg magsjuka eller liknande skräp (nej - jag är INTE gravid) så jag får dra den en annan dag...radiramsan alltså...


FAST


Kort och koncist:


JO - jag ÄR glad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar