13 september 2007

GREYS ANATOMY & KLARABELLA


Jag må ha stora bekymmer med att hålla reda på dagar men onsdagar funkar hur bra som helst - då kommer det ju Greys Anatomy på tv!

Eftersom vi är ett visst antal avsnitt efter här kan jag med gott samvete referera en del av det som hänt.

Ända från början har jag ju velat att Meredith och Derek ska bli ett RIKTIGT par - att det ska bli en massa GULLEGULL etc. etc.

SEDAN

Kom ju apan Addison med i bilden och FÖRSTÖRDE allt - vad skulle HON dit och göra?

MEN

Efterhand började jag tycka om apan...eller tycka om och tycka om...SÅ biten är jag inte att jag orkar bry mig en längre stund.



Meredith började istället slampa sig - det vill säga - ända tills hon träffade veterinären Finn som var (och är) en sådan där PRÄKTIG pojke - en som förmodligen skulle göra Meredith GOTT. Det fattar ju vem som helst att hon inte passar ihop med en PRÄKTIG pojke - ett sådant förhållande funkar inte i längden!

I förra säsongens sista avsnitt sket det sig totalt - PRECIS som jag VISSTE att det skulle göra - nu dejtar hon BÅDE Derek och Finn. Jag tycker inte om Finn - han ska BORT men jag tycker SYND om honom - eftersom han är så präktig som han är förtjänar han bättre behandling än den han får.

Addison då?

Jösses vad jag tyckte synd om HENNE!

ÄNDA TILLS...

Hon började ha ihop det med Mark och HAN är ju MINST tre gånger bättre (på ALLA sätt) än Derek så det är definitivt inte synd om henne längre! Heja Addison - ta för dig!

Preston blev skjuten och nu är han "pipi" i armen - man tycker ju då att Cristina skulle vara "om sig och till sig" - att hon skulle vara EMPATISK och ta hand om honom men NÄPP - istället tycker hon synd om sig själv för att han inte är som han var tidigare.

George vet inte vad han vill med Callie - HON älskar HONOM men vad han tycker om henne är däremot lite oklart. Izzie är ett vrak på grund av att Denny har dött men i gårdagens avsnitt slutade hon iallafall baka muffins och stod istället utanför sjukhuset en hel dag. Jag undrar vad hon fick betalt för det? Ett helt avsnitt! Bara STÅ där på samma ställe! Jag borde ha blivit skådespelare - det verkar inte alls vara så svårt bara man har lite tur!

Alex har jag avskytt från första början men nu när han börjar visa lite äckligt goda sidor emellanåt är jag rädd att jag måste ändra åsikt...fast...jag väntar ett tag med det...kanske han skärper sig och blir sitt gamla jag?

Miranda har blivit en liten mjukis och Richards fru har, efter alla dessa år av förståelse, kastat ut honom - han fick välja - antingen sjukhuset eller henne...

I gårdagens avsnitt flyttade han in på hotell...

Kanske han blir ihop med Merediths mamma nu då?

FAST

Har jag missat något -  har HON kanske dött? Hon har ju inte varit med på länge - vart har hon tagit vägen?

OCH

Är det någon som vet vart Klarabella i Kalle Anka försvunnit - förr var hon ju med i var och varannan seriesnutt och nu nämns hon inte ens? Inte Klasse heller? Vad är det som har hänt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar