14 september 2007

DAGENS TIDNING?

Städandet går lite trögt....

OCH

Just fick jag höra att jag tydligen är med i dagens tidning med bild och allt? En gammal bild - från 2002?

VILKET

Betyder att jag MÅSTE få tag på en tidning - jag prenumererar ju inte på någon...

Nu en historia - tack Kiika - den passade dagens sinnestämning PERFEKT ! :)

En man befarade att hans fru är otrogen mot honom. Han anlitade en
hemlig agent...den billigaste sådan...en kines.

Efter några dagar fick han brevet...

Most honorable sir: You leave house. I watch house. He come to house. I
watch. He and she leave house. I follow. He and she go in hotel. I climb
tree. I look in window. He kiss she. She kiss he. He strip she. She strip
he. He play with she. She play with he. I play with me. I fall off tree. I
not see.

No fee, Chen Lee

(Och OM nu någon kommer på tanken att kalla mig rasist för det här skämtet så GLÖM DET och satsa energin på något annat istället!)

Nu ska jag söka dagens tidning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar