10 september 2007

ELEMENTSKYDDSUCK!

HEH!

Det här med elementskydd var ju inte alls lika roligt som jag trodde det skulle vara...

MEN

Så är det ju ofta!

NU fattar jag varför de låtit dem vara träfärgade - det är ett rent HELSIKE att måla MELLAN spjälorna!



Matrummets elementskydd får fortsätta vara träfärgat ett tag till!

EGENTLIGEN hade jag ju tänkt ha två stycken där inne men DET gick ju inte för TRÄSOFFAN var i vägen - det blir då ALDRIG som man tänkt!

De som ska pressas in i vardagsrummet borde däremot målas...

FAST

DET gör jag en annan dag...

FÖR

Nu har jag tappat lusten för idag! :)

Köket (klicka för att få större):



Matrummet (samma sak här - klicka för att få större):



Kolla INTE in fönsterrutorna - jag har alltså INTE orkat tvätta dem ännu....DET gör jag också en annan dag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar