10 september 2007

ELEMENTSKYDD

Dagens nyheter på inredningsfronten är:

ELEMENTSKYDD!

Jag har, länge nu, velat ha fönsterbräden - såna där fina vita saker fulla med frodiga växter och annat krimskrams.

MEN

Det har inte blivit av eftersom dumpe jag ville ha BREDA fönsterlister runt alla fönster och det på grund av dessa är ganska svårt att få fönsterbräden att passa...

FAST

NU är DET problemet löst - snart kan jag fylla mina fönster med frodiga blommor och annat krimskrams (ända tills växterna DÖR som de ALLTID gör och katterna knuffat ner allt krimskrams)...

FÖR

NU har jag alltså elementskydd!

JEPP!

I källaren finns det för tillfället hela SJU STYCKEN som bara väntar på att få flytta in MEN först ska de målas vita...

OCH

DET ska jag göra imorgon ...

När allt är klart och de är på plats så blir det FOTOGRAFIER på underverken!

Jag hoppas bara att de passar...släpade ju hem dem utan att kolla mått...för...får man saker GRATIS ska man väl inte skåda given häst i munnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar