23 november 2007

VITT & RÖTT = POLKAGRIS?

TANKEN när jag beställde nya gardiner och sofftyg var att jag skulle plocka upp allt på LILLA JUL....

När allt annat krimskrams ska ska fram...

MEN

I och med att allt levererades på OTROLIGA två dagar så kunde jag helt enkelt inte vänta - det gick bara inte!

Nu har jag då vita gardiner överallt på nedre våningen och en knallröd soffa som kräver uppmärksamhet hur man än kisar med ögonen och hur få lampor som än fungerar...

FAST

Katterna gillar den!

Så här blev det:

image215

Långa, skira gardiner i köket...ska bli intressant att se hur
länge det tar innan Totte fattar att man kan klättra i dem.
ÄNNU har det inte gått hem men jag bävar ändå!

image216

Oj oj OJ vad ljust det blev i matrummet!

image217

Nu är det jul igen! Jaha, jag glömde att fluffa upp kuddarna
och ordna tyget...nåja....vem bryr sig?

Så var det dags att jobba lite igen då...

Önskar er alla en riktigt fin helg (jag jobbar då oxå)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar