30 november 2007

INTE SÅ MYCKET...

SÅ?

Vad har hänt här då?

Inte så mycket....

Jag har jobbat OCH trots att det inte julpyntas på min arbetsplats har jag bland annat smusslat in en tomte här och en tomte där bland godiset...

FÖR

LITE pynt MÅSTE det ju få vara!

Så det så!

Grinig är jag inte heller längre - nu är jag istället bara trött med en skrikande huvudvärk. Borde väl passa på att vila eftersom min tre dagars ledighet hastigt och lustigt blev omvandlad till endast EN dags ledighet...

MEN

FÖRST ska jag städa lite och rota fram lite julpynt i katastrofkällaren så att vi får en riktigt fin lillajul...

Apropå jul och paket - idag kom förresten de tre första Anette-tallrikarna (brevbäraren har börjat leverera min post samt mina paket till jobbet nu - hemskt trevlig karl) - JÄTTEFINA är de och det bästa av allt är att de inte är så stora så även om det är 14 till på väg så borde de inte ta SÅ stor plats!

På det här viset blir inget gjort...

Jag önskar er alla en riktigt fin lillajul - om ni inte firar den så BÖRJA - det är den helt klart värd! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar