11 november 2007

PLASTIKOPERATIONER & PORSLIN

När jag ser "före" och "efter" bilder på LYCKADE plastikoperationer så VILL jag också!

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att strama upp mina taxöron och göra dem större - få såna där FINA - FASTA - GRANNA bröst!

MEN

Det skulle kosta mig i medeltal 38 000 kronor...

OCH

När jag väl har mina fina, fasta, granna och STORA bröst...

JA

DÅ skulle jag förmodligen störa mig ÄNNU MER på min mage!

Där går jag då med mina perfekta bröst medans magen STÖR hela intrycket - magen som aldrig återhämtade sig från barn nummer två - den som är randig som en zebra av alla bristningar...

Då skulle det vara dags för lite fettsugning och utjämning!

Summa: cirka 30 000 kronor!

JÄKLAR vad FIN jag blivit nu - stora, fina, fasta och granna bröst i kombination med en platt, slät mage...

Synd bara att LÅREN ser ut som de gör - för att inte tala om RUMPAN?

NÅJA

Kvickt är ju DET problemet löst - när jag ändå är i gång så tar jag lite fettsugning där också - 25 000 kronor hit eller dit...

Med stora, fina, fasta, granna bröst - platt, slät mage och välformade lår och rumpa tycker jag inte alls det är genant längre att visa mig naken...

ELLER

Gör jag inte?

HERREGUD - jag har ju GLÖMT att vaxa benen, fixa bikinilinjen och dra med rakhyveln under armarna...

Så här kan jag ju inte ha det - det MÅSTE åtgärdas!

Summa: 25 000 kronor (med DET är det ju värt)

Jag säger bara:

Min kropp är GULD värd!

NU är jag PERFEKT - det finns INGET som stör längre...

FAST

Vänta nu?

Min KROPP är perfekt - jag skulle kunna dansa naken på torget utan att skämmas - jag kan tävla med tonårstjejer och vinna...

MEN

ANSIKTET DÅ?

DÄR ser man ju hur gammal jag EGENTLIGEN är!

Så här kan jag ju inte ha det - det MÅSTE åtgärdas!

Summa: 25 000 kronor...

JÖSSES vad VACKER jag blev...

Så länge jag inte ler...

Det finns ingen tvekan - TÄNDERNA måste fixas - helt klart!

Visst kommer jag billigare undan bara jag lär mig att le på ett visst sätt men vad f*n - lika bra att fixa allt på en gång - uppe och nere - nytt alltihop (på det viset sparar jag ju in kostnaderna för tandblekning också)...

Summa: 60 000 kronor - som hittat!

NU är jag nöjd!

FAST

Börjar inte gäddhänget under armarna bli lite VÄL hängande?

OCH

Mina HÄNDER - de som var så fina när jag var UNG - varför har de blivit så fnasiga och rynkiga?

OCH...

NEJ!

Det är nog lika bra att jag inte överhuvudtaget börjar för jag känner mig själv - jag skulle aldrig få nog - ALDRIG bli nöjd!

OCH

Tack vare att jag inser DET har jag på ett KICK sparat in hela 203 000 kronor MINST...

VILKET

I SIN tur får pengarna jag gör av med på porslin att te sig som SMÅSUMMOR!

Jag kan alltså fortsätta handla mitt glas och porslin men från och med nu med GOTT SAMVETE!

TÄNK VAD BRA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar