02 november 2007

TYSTNADSPLIKT ÄR DUMT!

Idag, när jag satt och åt lunch på Villa Lande (har ni vägarna förbi så gå dit - tjejen som jobbar där är jättetrevlig och trollar ihop underbara smörgåsar och mat på nolltid men fråga mig inte vad hon heter för det minns jag inte) dök plötsligt min älskade favoritsvåger upp och höll mig sällskap.

Eftersom han skulle tillbringa helgen på någon slags hundutställning...eller...ja...HAN ska väl inte ställas ut - han ska väl vara domare eller nåt...så gav jag honom små förmaningar om hur han skulle bete´sig under tiden han var på rymmen hemifrån...

TYP

Inte dricka alkohol och framför allt inte titta på andra kvinnor...

MEN

För säkerhets skull kunde han ju förstås komma in via mitt jobb och köpa kondomer - eftersom jag har tystnadsplikt skulle jag ändå inte kunna berätta det för hans fru...

Nu råkar det sig ju så att min favoritsvåger är en SNÄLL pojke och han skulle nog inte hitta på dumheter även om det serverades honom sådant mitt framför näsan på ett silverfat...

MEN

DÅ slog det mig...

Det ÄR ju faktiskt så!

Även om min bästa väninnas man skulle komma in och köpa ett dumbopack med kondomer på mitt arbetspass och jag var 100 på att han INTE tänkte använda dem tillsammans med min väninna så skulle jag inte kunna berätta det för henne!

TYSTNADSPLIKT!

Det är vad jag har!

Min väninnas man skulle alltså kunna stå och grovhångla med någon annan kvinna framför disken utan att jag ens får knysta om saken?

JÄKLAR vad DUMT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar