04 november 2007

MIN HATT DEN HAR...

...tre kanter....

Söndag morgon - skummar genom nyheterna...

Trekanter är tydligen väldigt pop för tillfället - helst ska man bjuda in någon granne eller så på vin, det ena leder till det andra och slutar sedan förhoppningsvis med mycket gupp under täcket...

MEN

Det KAN leda till problem och det bör man vara beredd på FÖRE!

Jaha ja, det fattar ju till och med jag!

Nu är ju jag ingen expert på trekanter eftersom jag knappt ens tänkt tanken att vara med i en...

FAST

Tänker man lite logiskt på saken så är det ju som bäddat för problem!

Som till exempel...

"Vissa män har tyckt det varit jobbigt om den andre mannens penis varit större"

JA?

Hade inte tanken slagit karln FÖRE?

"Han kanske har STÖRRE än vad jag har?"

FÖR

Storleken HAR ju faktiskt betydelse...

MEN

Mest för en själv och den egna självkänslan!

SEDAN

Har det tydligen också uppstått situationer där kvinnan oroats över att hennes man tänt till på den andra karln...

Vad är det som är så farligt med det då?

NEJ

Trekanter må vara pop men om man inte är beredd på vad som kan hända ska man nog helt enkelt låta bli...

OCH

HUR kan det komma sig att den vanligaste kombinationen av trekanter är en kvinna och två män?

Jag som inbillat mig att var och varannan karl drömmer om sig själv i sängen med två kvinnor istället för att DELA på en?

DESSUTOM

Får de flesta av det manliga könet JAG känner SPUNK vid blotta tanken att ha en annan NAKEN karl inom en radie på typ fem meter?

HMMM....

Tydligen är det något jag missat IGEN en gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar