08 november 2007

VAR ÄR DEXTER?

HUR kan det komma sig att det BORDE vara serien om Dexter på tv´n just nu...

OCH

Istället är det någon slags engelsk dokumentär om hur jorden ser ut ifrån luften eller nåt - en massa lejon och andra kräk överallt?

VA?

Hmmm....

Jaja - NU fattar jag - Dexter är ju en seriemördare och det programmet anses nog inte som särskilt passande för tillfället....

Ok...



Imorgon jobbar jag förmiddag och sedan har jag hela TRE dagar ledigt!

Ärligt talat så känns det lite småfi**igt att bara ha var tredje helg ledigt...

MEN

Å andra sidan är det länge sedan jag längtat efter en helg lika mycket som jag längtat efter den här så det finns ju något positivt i DET också!



Ingen Dexter idag då...

Lika bra att gå och lägga sig så att det fortare blir helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar