08 november 2007

GRÖNT & SÅ

När jag uppdaterade bloggen från dotterns dator upptäckte jag till min fasa att färgerna på sidan, i hennes dator, var HORRIBLA!

Med min dator var de drägliga - jag kunde leva med den diarrebruna färgen utan att spy...

MEN

Den där upplevelsen fick mig att inse att NU måste jag byta - om HON såg sidan så där...

JA

Då kunde det ju hända att ANDRA också såg den i de där färgerna?

HU!

Så nu är det ändrat - det blev GRÖNT!

FAST

Inte blev det ju som jag ville den här gången heller...

NÅJA

Strunt samma - nu har jag på ren svenska "lejdon" och orkar inte bry mig om design en sekund till idag så det får vara som det är...

Istället ska jag krypa ner i soffan och se en film innan jag åker på jobb!

Hoppas ni har en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar