07 november 2007

STATISTIK

Det här med hur många besökare man har på bloggen är ganska tudelat...

VISST

I början tyckte jag det var roligt med många besökare...

MEN

Efterhand blev jag smått skeptisk...

Ju fler besökare desto större risk för trakasserier...

Folk kommer in på bloggen - skummar på sin höjd genom texten och avslutar med att skriva en kommentar som egentligen inte har varken huvud eller fötter eller som helt enkelt är sårande eller kränkande...

Varför?

DESSUTOM

Finns det en risk att man börjar skriva för besökarantalets skull istället för sin egen - att man väljer bort sin personliga prägel bara för att locka till sig FLER besökare och det vill INTE jag!

Min blogg är JAG - från den ena dagen till den andra...

Jag är glad över att just DU besöker min blogg - jag räknar dig som min vän (ni vet vilka ni är) - jag behöver inga fler än er!

FAST

Som jag sade är det här med antalet besökare tudelat - snart (man ska tänka poitivt) är besökarantalet sedan april uppe i 10 000 och DET är ju kul - det trodde jag ALDRIG! 

DESSUTOM

Hade jag i förrgår 773 unika besökare på min sida just på grund av mitt inlägg om trekanter - sex lockar! (Konstigt nog räknades inte dessa besökare av min räknare till höger utan endast av blogg.se´s räknare - är det någon som kan förklara VARFÖR för mig?)



Bäst att undvika det ämnet i fortsättningen också! :)

image205

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar