02 augusti 2007

TRÅKIGT?

Kollade min statistik på skoj och upptäckte då att... 

Jag idag haft 53 besökare från Sverige, 44 från Finland, 3 från USA och 1 från Norge. 

Först blev jag konfunderad. 

1.
Varför besöker folk min blogg överhuvudtaget? Jag skriver varken om skvaller, sex (skulle vara bristen av det då) eller mode?  

2.

Vilka är ni? Hur ser ni ut? Hur gamla är ni? Var bor ni? Är ni lyckliga? Nöjda med era liv? Är ni glada? Ledsna?


MEN 

SEDAN slog det mig - FYRTIOFYRA från FINLAND

HALLÅ! 

DET borde man ju dra NYTTA av! 

SÅ 

Har ni tråkigt? Svårt att få tiden att gå? 

Jag skulle behöva få hundgården byggd - det finns nät men inga krafter! Så fort högdjuren tar sig tid att svara på mina frågor tänkte jag bygga ett utedass - behöver antagligen hjälp med det också! Golvet i bastun borde kaklas och när man ändå håller på så kan man ju kakla golvet ända till ytterdörren EFTER att de nya mellanväggarna byggts upp och målats. 

DESSUTOM 

Hade jag tänkt sätta upp utebelysning fram till stora vägen innan vintern kommer OCH röja källaren så att all ved får plats! 

Ps. 

Har ni tänkt skaffa katt - här finns några JÄTTEFINA kattungar som söker nya hem! 

Skämt åsido - jag är verkligen glad att ni hittat hit! :) 

Detta inläggs förord: FÖRANLEDA
Ingen ANING om vad de menar i ordlistan - varför har de så korta och ofullständiga förklaringar? Om jag skulle förklara det här ordet med MINA ord (vilket jag iochförsig redan gjort med alla de andra) skulle jag säga att föranleda betyder att det KAN leda till att något händer men...jag kan ha fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar