23 augusti 2007

SINGELKVÄLL PÅ OPERAN?


NEJ NU JÄVLAR!
 
Här har jag gått och längtat efter att gå på opera hur länge som helst - längtat efter en riktig helkväll - klä upp mig, äta en romantisk middag - gärna i skenet av levande ljus och SEDAN rysa av välbehag omgiven av sammet och kristallkronor.
 
MEN
 
Det lär ju bli en ganska futtig helkväll utan någon att dela den med eller hur?
 

Det har inte blivit av :( 

MEN
 
Vill man något tillräckligt mycket så ser man till att det blir av - jag VILL gå på opera - alltså SKA jag gå på opera!

ENSAM!
 
Jag måste ju inte gå i Tallinn - jag kan ju lika göra det i Stockholm (operan i Helsingfors går jag däremot inte på - principskäl - fattar inte vad glas och betong har med OPERA att göra)...
 

Jag skriver in "opera" och "stockholm" på Google - tadaa - operans adress -klick...

OCH

Vad ser jag?

SINGELKVÄLL PÅ OPERAN21 september är du inte ensam 
Här har vi ju ÖDET igen - HELT KLART!

Den 21 september ska jag på opera - JAJAMENSAN!

KLICK!

Romeo och Julia är en av världens mest kända berättelser om kärlek, och Kungliga Operan är ett av världens vackraste operahus! Kan läget bli bättre för en singelkväll?  
Vi tycker inte det! 
Den 21 september är du välkommen till Kungliga Operan och Kungliga Balettens föreställning av "Romeo och Julia". Före och efter föreställningen får du möjlighet att träffa andra singlar och umgås både med dom och med oss. 
Läs programmet här på hemsidan, och anmäl dig sedan.
Vi ser fram emot att träffa dig på singelkvällen och du är varmt välkommen! 
 
Men GUD - kan det bli bättre?

Hela operan full av SÅNA SOM JAG! 

SEDAN

Ser jag:

För tillfället har fler kvinnor än män anmält sig, och därför kan enbart killar boka biljett. 
SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar