26 oktober 2010

Romantik i rutan


"Förbannade skitserie" muttrade jag bittert igår efter att ha sett säsongsavslutningen av "Bones"...
OCH
När dottern undrade hur jag mitt i allt tyckte så - hade jag inte suttit som klistrad framför tv´n vartenda avsnitt - hade jag inte tillbringat kvällarna med att vänta på att "Lilla damen" skulle somna så att jag skulle få se på tv i fred...
OCH?!?
Det var ju för att jag väntade på att "Bones" och "Booth" äntligen skulle "få ihop det" - varje avsnitt satt jag som på nålar - "NU händer det nog snart"...
FAST
Plötsligt var skitsäsongen slut???
"Du är f-n anamma hopplös" sade hon då - först satt du och väntade på att "Meredith och Shepherd" skulle bli ihop, sedan var du eld och lågor över "Yang och Hunt" och nu måste "Bones och Booth" bli ihop?
- Äh, lägg av, jag skämtade ju bara, det är inte alls så...
Sade jag, steg upp, loggade in på datorn och besökte "Bones" officiella hemsida för att kolla vad som händer i nästa avsnitt - blir de ihop DÅ? De MÅSTE bli ihop! De bara MÅSTE!

2 kommentarer:

  1. ...varför måste de bli ihop?..de kan väl bara kela av sig ibland, eller? som irl.....

    SvaraRadera
  2. Jamen, de gör ju inte ens DET! :(

    SvaraRadera