28 oktober 2010

Alfa Romeo


Jag sitter och tittar på bilar - inte för att jag skulle ha råd att byta bil men titta kan man ju alltid, eller hur?!? Just nu studerar jag "Alfa Romeo" och med "studera" menar jag inte tråkiga saker som cylindervolym och köregenskaper...

UTAN

Deras instrumentbrädor och hur härligt "bulliga" de är!















Kolla in den här instrumentbrädan - hur tuff är inte den...

FÖR

Att inte tala om VÄXELSPAKEN!!!! ;)

Det där med varför deras bakdörrar inte har några handtag har jag inte lyckats klura ut ännu men å andra sidan är det ju inte MITT problem - jag skulle ju inte sitta där bak utan där fram - sysselsätta mig med att riva i växelspaken och snegla på alla härligt runda grejer på instrumentbrädan!

Handbromsen är inte så illa den heller...

Billiga är de också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar