17 april 2011

Stakkas stakkas Sasa!


Jag tycker synd om "Lilla damen" - inte nog med att hon fått dras med dålig mage efter sin magsjuka - till på köpet fick hon en riktigt asig förkylning och nu, efter en vecka av dåligt skick och minimal matlust inbillar jag mig att ungen bara är skinn och ben...

Hon är måttligt road av sitt tillstånd hon också - "Sasa inte fisk, Sasa pipi suuuuk, stakkas stakkas Sasa!"

OCH

Ingenting är bra...



Vi tillbringar våra dagar på soffan under täcket - hon ser på "The mask" och "Mary Poppins" för miljonte gången - jag stickar det enda jag KAN sticka, nämligen bitarna som jag sedan syr ihop till tossor.

Jösses vad vi kommer att ha varmt om fötterna nästa vinter!

Ps. Fotot är gammalt men passar MYCKET bra in på hur vi har det här hemma just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar