27 april 2007

JULEN ÄR RÄDDAD!

Jag var på magnetröntgen av skallen i januari.  

PRIVAT!  

Kostade MULTUM men vad GÖR man när man är orolig och skulle fått vänta tre månader om man INTE gått privat?  

Närmare 500 euro fick jag lägga ut MEN då fick jag faktiskt en cd-skiva med bilder på min hjärna! 

Arg som jag var över hur DYRT det blev bestämde jag mig för att NÅGON ***** NYTTA skulle jag DEFINITIVT ha av de här bilderna!  

Frågan var bara HUR? 

Då slog det mig - om nyblivna föräldrar kan skicka ut egenhändigt gjorda julkort med foto på sina små älsklingar varför skulle inte jag kunna dela ut julkort på min hjärna? 

SÅ 

I år skulle släkt och vänner få julkort med temat Nettes HJÄRNA!  

Årets JULKLAPP skulle bli Nettes HJÄRNALMANACKA!  


Januari - Storhjärnan

Februari - Lillhjärnan

osv.


Problemet var bara att jag SLARVADE BORT skivan - plötsligt var den bara försvunnen!!!!

MEN

Gissa vad jag hittade idag när jag städade?

JEPP - min CD-skiva! Julen är räddad! Jag tror det blir en HIT! 

image11image12image13

Ps.
Man FÅR skratta! Jag och barnen har haft skitkul hela kvällen åt hur mamma ser ut inuti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar