11 april 2007

ÄLSKAT BARN

Hinner inte skriva så mycket - ska åka och lämna tillbaka "min" ekg-väska. Andra kånkar på Gucci och Fancy Fanny - men jag har ju å andra sidan aldrig riktigt varit som "alla andra". Hela natten har jag, med jämna mellanrum, vaknat av att jag tvinnat in mig i otaliga sladdar och till på köpet är halva huvudet sjukt UTANPÅ - antagligen för att jag sovit med väskan som kudde. Trött och grinig steg jag upp, satte på datorn och kontrollerade vad som hänt i världen sedan sist och blev bara mer bitter. 

Nu har DNA-testet på Anna Nicoles dotter visat att det är Larry Birkhead som är fadern. Larry säger sig vara jättelycklig över att ÄNTLIGEN kunna ta hem sin dotter, han har ju alltid vetat att flickan är hans även om Anna påstod att det var Stern som var pappan. Det var ju inte bara de två som sade sig vara den biologiska fadern - minst tre andra har ansett sig vara upphovet till det lilla livet.  


Vilket älskat barn!

 

Alla karlar vill vara hennes pappa!


De till och med slåss om saken.  


När Louise är tio år kastas hon ut av sin mamma. Hennes mamma vill inte ha henne mer. Socialen besöker hennes pappa i hans lägenhet och anser att lägenheten är fin. Dessutom är området ett bra ställe för ett barn att växa upp i. Louise får flytta hem till sin pappa. Vad socialen missar är att pappa är en psykiskt sjuk missbrukare som för tillfället har permission från en rättspsykiatrisk avdelning dit han hamnat på grund av dråpförsök. Louise får därefter leva fem år tillsammans med sin pappa - fem års helvete med bland annat sexuella övergrepp tills hon, strax innan hon fyller sexton, rymmer hemifrån.

 

Vem älskade henne?

 

Hur många hängivna karlar sloddes om att få vårdnaden om henne?


Hur många tog kölapp på sjukhuset för att vara med i DNA-rundan? 


Hur många Angelina Jolie, som faktiskt verkar spendera mera tid efter att hitta NYA barn istället för att umgås med de hon redan har, brydde sig om henne?


Vem bryr sig om alla de barn som far illa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar