20 april 2007

HJÄRNSLÄPP

Dagens pirr:

 

Idag, när jag körde till skolan, hände det igen.

HJÄRNSLÄPP!

 

Den här gången var det annorlunda - plötsligt bara NOLL koll på vad jag såg - allt blev en enda KONSTIG röra. Jag kunde inte urskilja detaljer, det var som om ögonen eller hjärnan på något sätt slutat registrera vad jag såg. Typiskt nog var jag på motorvägen, innan jag kunde köra in till kanten så hade skovet tack och lov gått om.

 

Nu kom jag iallafall ihåg vem jag var och vad jag gjorde där men ÄNDÅ!

 

Jag vill inte ha det så här!

 

Jag börjar bli TRÖTT på att inte veta VARFÖR!


Ps.
NEJ, jag körde inte hem - grannen fick ta över ratten. DET gjorde mig inte MINDRE orolig - när hon lånade bilen igår körde hon ju i diket! Jo, det är faktiskt SANT!

GISSA om hon kommer att vrida nacken av mig efter att hon läst det här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar