10 september 2013

Grann i håri!


Idag blev det en Jeppisrundavitarallaloppisarsombarafinns-dag tillsammans med J och x antal barn. Det blev också en tripp till Hesburger eftersom någon, känd men icke nämnd, blir på ganska bittert humör vid hunger (medan en annan känd men icke nämnd tycker det är sk*tkul när den andra är grinig - tillsammans är det bäddat för trubbel)...

OCH

När vi stod där i kön stod en kvinna bakom oss. Efter ett tag bad hon mig om ursäkt men undrade sedan vem som klippt mitt hår? Vilken frisörska går jag till?

Jag svarade som det var (med ett generat leende) - att jag klipper mig själv. Det ville hon inte riktigt tro på men sedan sade hon att hon stått och tittat på mitt hår där bakom mig och att hon bara var tvungen att säga att det var snyggt! Att jag säkert inte vet hur fint det är bakifrån men att hon ville att jag skulle veta det! Dessutom bad hon mig hälsa J (som redan satt sig vid bordet) att hon tyckte hennes frisyr (även den snagg bakifrån) också var snygg!

Trevlig kvinna det där! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar