16 oktober 2007

TISDAG

Tisdag...

Utan tisdagstema...IGEN en gång!

FÖR

Jag hinner inte vara kreativ idag heller - jag ska ju börja nya jobbet!

Igår hämtade jag en manual över kassan - den fick bli min kvällslektyr. Även om jag har den typen av minne att jag tänker i bilder (ser jag instruktionerna kan jag efteråt återkalla dem i minnet...det vill säga OM de fastnat) så är jag rädd att det blir problem! 

Hela faderullan är så TOTALT okänt!

Nu är det inte bara kassasystemet som är nytt - hade det endast handlat om att pipa lite produkter här och där hade det nog varit enklare...

MEN

Förutom DET så är det spelsystem med vadslagning, rader och odds (vilket i sig inte är bra eftersom jag har så hemskt lätt för att börja spela), telefon-, och tvabbonemang, spelmaskiner, uthyrning av filmer och spel m.m.

JA

Det här blir en pärs!

Antagligen kommer jag att vara mindre aktiv här på bloggen ett par dagar - det vill säga om jag inte kommer hem lipfärdig och har ett stort behov av att få pirra och gnälla men förhoppningsvis blir det sedan bättre och då kommer jag tillbaka!

Ni får ha det så bra så länge!!!!!

Ps.
NU har jag äntligen tagit mig i kragen och fått upp rosa bandet på min blogg...dessvärre upptäckte jag att diarre´brunt och rosa inte riktigt passar ihop och DÅ skär det sig - när till och med jag med mitt färgsinne lägger märke till det! Nåja, det är ju tanken bakom som räknas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar