08 oktober 2007

GENE SIMMONS

Ungarna var hos sin pappa över helgen men det talade jag tyst om...


FÖR


Ofta passar bekanta på att dyka upp på kaffe så fort det är barnfritt - att jag helst är ensam när jag för en gångs skull är ensam kanske räknas som ANNORLUNDA? Inte riktigt VANLIGT? Smått UDDA?



Jag är INTE vanlig - jag berättar alltså inte längre att det är barnfritt förrän barnen är hemma igen!


IALLAFALL


Fredagkväll satt jag och forskade i mikrokosmos - totalt tom i huvudet - noll koll på omvärlden. Borde ha gått och lagt mig för länge sedan men barnfri som jag nu var så var jag ju TVUNGEN att PASSA PÅ - vara UPPE - TA VARA PÅ...


Någon gång mitt i natten kom det en dokumentär på tv.


En dokumentär om Gene Simmons!


Jag erkänner mig lite bakom - visst har jag sett karln tidigare men aldrig reflekterat över att han är han. I alla år har jag istället sett honom som en jättelång tunga och så har det varit bra med det...


MEN


NU lade jag märke till att där finns ANNAT än bara tunga  - han är ju en KARL - en karl av den typen som dessutom tilltalar mig (LÄS: maximalt egotrippad,  ENORMT självförtroende, modell lite äldre osv. osv)...


Mest plus fick han för att han varken dricker sprit eller använder droger (vilket man skulle tro att han gör) OCH naturligtvis för att han gillar kvinnor - ALLA KVINNOR (så SA han iallafall!).


Dokumentären var ett par år gammal och handlade om när han spelade in ett soloalbum som skulle få namnet Asshole. En av låtarna fastnade i mitt huvud - Firestarter.


DEN ville jag ha!


I lördags var jag på shoppingrunda - sökte skivan - tror ni den fanns?


NÄPP!



Idag gjorde jag en googling på "Gene Simmons" för att få mer info om skivan och VIPS så hamnade jag istället på hans webbsida.


Hehe...


Kolla in sidan med "Ladies in Waiting"!


Om man vill kan man ladda upp bilder av sig själv - bli en av dessa "ladies" och DET har en hel del av det kvinnliga könet gjort...


FAST


NOTE: Ladies will be selected by Gene based on his own tastes and criteria.


Jag som trodde han gillade ALLA kvinnor?


Nu måste jag fortsätta letandet efter skivan  - halva kvällen har redan gått åt att kolla igenom "Ladies in waiting" i fåfängt hopp om att hitta någon "modell större" ELLER "inte riktigt perfekt" ELLER "jag är faktiskt över 18 och bor inte längre hemma hos mamma och pappa"...

Kanske jag helt enkelt bara laddar ner låten?


SKOJAR BARA!


Sånt är ju olagligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar