12 december 2007

LUSSEBULLAR & JULHANDLA

Lussebullar - DET är GOTT!

IALLAFALL

De där lussebullarna jag har ett svagt minne av att jag ätit någon gång - stora - saftiga - GULA saker med russin i ändan...

MEN

Kanske jag bara inbillat mig att de finns...

FÖR

Det finns inga sådana i butiken och jag har definitivt INTE bakat dem själv!

FAST

Jag skulle verkligen vilja ha sådana lussebullar i år och snabbt borde det gå - det är ju Lucia redan imorgon!



Har ni ett exceptionellt ENKELT recept på hur man gör stora, saftiga, gula och GODA lussebullar vore jag oerhört tacksam om ni ville dela med er! :)

NEJ

Nu måste jag ta mig i kragen och få något gjort - ska in till stan och julhandla idag! Har inte den blekaste aning om VAD jag ska köpa men SHOPPA - DET ska jag!

Önskar er en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar