09 december 2007

BARA TVÅ VECKOR KVAR!

Vad hände med mitt njutande av december - min längtan och förväntan inför julen?

Det sket sig!

DUKTIGT!

FÖR

Idag är det redan den nionde december och även om jag inte kan räknas till någon matematiker precis har jag faktiskt insett att det nu bara är två veckor kvar till jul...

Två veckor!

Det är ju INGENTING!

Enligt mitt schema har jag jämt tre futtiga dagar ledigt innan jag blir ledig helgen före jul - TRE DAGAR - det är ju inte som det ska!

På de här tre dagarna ska jag hinna julhandla - en dag UTAN att ha ungarna med och en dag MED dem och tro mig - DET blir en pärs - egentligen borde jag ha MINST en veckas ledighet efter DEN dagen!.

TJOFF

Så är det bara en dag kvar och känner jag mig själv rätt så ids jag inte göra ett dugg då - det är ju min enda lediga dag - då kan jag med gott samvete göra INGENTING!

Älskade lilla mamma och gullepluttbror - kommer ni hit och firar jul får ni vara beredda på ett spartanskt julfirande...

FÖR

Här firas den i år UTAN storstädning, pyssel och pynt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar