07 december 2007

KOM OCH SKRIV MIG DET PÅ NÄSAN


Ibland fattar jag inte ens själv hur jag fungerar...

FÖR

I flera dagar nu har jag gått och nynnat på Hedvigs "Kom och skriv mig det på näsan" - ibland har jag till och med sjungit den HÖGT (inte bland folk - oroa er inte - SÅ knäpp är jag inte ÄNNU)...

OCH

Bara DET är ju lite smått oroande ...

MEN

Det räcker tydligen inte - imorse vaknade jag med Gyllene Tiders "Flickorna på tv 2" i skallen...

OM och OM igen snurrar den på där - vägrar att försvinna...

OCH

NÄR hörde jag DEN senast? Jag tror inte den spelats i min närhet på MINST tio år?

Kommer hem helt desperat har jobbat som fan
Sätter på TV2 sönderstressad av stan
Rapport med sport och väder snart är dom där
En blick som får mej att falla åh Gud - jag tror jag är kär

Åhå åhå hå Flickorna på TV2 - åhå hå
Flickorna på TV2 - åhå hå
Det är ni som får jorden att gå runt

Mittemellan två program får dom en minut
Jag sitter i min soffa mina läppar putar ut
Jag låter mej förföras jag frustar som en tjur
Åh Flickorna på TV2 ni har gjort mej till ett djur

Jag är nog en MYCKET störd människa...

MEN

Kom och skriv mig det på näsan...
Kom och skriv mig det på näsan...
Kom och skriv mig det på nääääsan...
Den som vååååååågaaaaaaar!

Önskar er en riktigt fin fredag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar