26 augusti 2011

Nu slutar jag planera!


Det blev ingen skola för min del - visst, allt var spikat och klart - det var bara det att det hängde upp sig på en liten detalj - en timme för att vara exakt.

Innan jag sökte till utbildningen dubbelkollade jag TVÅ saker - antalet närstudie-, och distansstudiedagar per vecka samt vilken tid den började varje morgon...

FÖR

Dessa två avgjorde allt. Tyvärr hade personerna jag dubbelkollade uppgifterna med själva fått fel information - skolan visade sig börja en hel timme tidigare än jag trodde...


Jag var tvungen att prioritera - jag tackade nej!

Det här är ytterligare ett tecken på att jag borde skippa planerandet - sluta divla och davla, lägga av med att analysera, dissekera och slita mitt hår och istället ta allt som det kommer...

FÖR

Det blir ju ändå inte som man tänkt sig?

Ytterst sällan iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar