27 augusti 2011

Min rosa, rosa värld


Som ni kanske märker kämpar jag hårt för att få min rosaskimrande värld - den jag blev lovad lurade runt knuten bara jag passerade 40-strecket...

OCH

Eftersom inget tycks hända av sig själv måste jag ju ta tag i saken - att själv, sakta men säkert, rosa till det alldeles förskräckligt!

Egentligen var jag väldigt förtjust i förra designen - "Header"-bilden tilltalade mig väldigt mycket...













Dock var det inte många som fattade vitsen - "Ååååh, så gullig bild"...

FAST

Ungen egentligen släpade på ett DÖTT får.
Hon hade skoj ändå - d.v.s. "Enkel men rar"!

Nu är det iallafall rosa som gäller - en stund...

4 kommentarer:

  1. Det där lammet har ju verkligen inte mycket kvar att leva för... :) Hoppas du får en bra dag och att vi sen ses glada och "utvilade" på måndag!! :) Kram!// Mary

    SvaraRadera
  2. Nej men ungen hade roligt! :) Hoppas du har en riktigt härlig helg (hehe) och jag ska försöka! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. "Maja hade ett litet lamm" ..men när hon fyllt 40, tog hon över komanndo, och började leva enligt eget huvud, dock i rosa"

    SvaraRadera
  4. Maja har nog alltid levt enligt eget huvud - det är bara det att hon först nu vill ha ROSA! :)

    SvaraRadera