15 april 2012

Min tur nu!


Jag fattar inte det där...

Att man kan vara så enfaldig att man varenda vecka sätter in en och samma rad på Lotto.

Man VET att chanserna att vinna är minimala, MINDRE än minimala, man har det heeeeelt på klart att man inte kommer att vinna överhuvudtaget - man är alltid i samma val och kval dagen efter dragningen - "ska jag iddas gå och kolla eller inte, jag har ju ändå inte vunnit"...

OCH

ÄNDÅ blir man bittert besviken när man än en gång konstaterar det självklara: "JAHA, inte ett enda rätt den här veckan heller".

Höjden av dumhet kanske?

MEN

Vilka är det som faktiskt vinner på lotto då?

ÄR det så att det bara är de som har råd att sätta in system eller finns det faktiskt någon Matti Meikäläinen som vinner någongång? Någon som desperat sätter in en och samma rad varje vecka i fåfängt hopp om att få lite ekonomisk lättnad i sitt liv?

Jag hoppas det...

FÖR

Det börjar bli MIN tur nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar